Candidatul ideal
– Absolvent de studii medii sau superioare cu profil tehnic sau economic.
– Experiența profesionala de minim 1 an in domeniu pe un post similar (Vanzari de echipamente IT& Copiatoare, Imprimante, Multifuncționale, Calculatoare).
– Cunostinte in utilizarea serviciului SICAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) constiuie un avantaj.
– Cunoștințe de configurare si ofertare copiatoare, imprimante si calculatoare.
– Cunoștințe de operare PC (Windows, MS Office).
– Realizarea planurilor de vanzari si profitabilitate
– Spirit de echipa, serios, rezistent la stres, cu abilitați bune de comunicare si capacitate de organizare eficienta a timpului de lucru, capacitate de analiza, sinteza si incadrare in termene.
– Abilitati de comunicare, prezentare, negociere si convingere.
-Disponibilitatea pentru munca de teren si deplasare in alte orase.
– Limba engleza – nivel mediu.
– Posesor permis de conducere categoria B (Criteriu de selecție obligatoriu).
Descrierea jobului
– Gestionarea clientilor existenti care ii sunt alocati si extinderea portofoliului cu clienti noi
– Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea elaborarii de oferte comerciale
– Intocmirea documentatiei necesare pentru licitatiile publice la care compania doreste sa participe.
– Promovarea produselor vandute si a serviciilor oferite de companie
– Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii personalizate
– Informarea constanta a clientilor asupra produselor si serviciilor companiei
– Intocmirea de oferte tehnice si comerciale catre persoane juridice
– Intocmirea si negocierea contractelor de inchiriere a echipamentelor de printare, contractelor de service
– Se implica in rezolvarea situatiilor intalnite pe parcurs cu clientii alocati si/sau atrasi de acesta care tin de documente, derularea contractului, . probleme ridicate de clienti pana la rezolvarea acestora.
– Urmarirea si recuperarea debitelor de la clientii .
– Gestionează documentele specifice departamentului (contracte, acte aditionale, facturi, etc).
Oferta (bonusuri, beneficii):
– Autoturism de serviciu, telefon mobil, laptop
– Acces la documentația tehnica a produselor comercializate
– Munca într-un cadru profesional modern, mediu de lucru dinamic si motivant.
– Pachet salarial format din salar fix si comision in funcție de performanță .
Descrierea companiei
– SC Service Grup SRL este Advanced Business Partner – Konica Minolta – Romania, fiind unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de printare pe piața locala . Experienta dobandita in timp, investitiile in pregatirea profesionala a angajatilor nostri, parteneriatele cu cei mai importante furnizori de echipamente IT&C sunt avantaje care ne recomanda in fata clientilor nostri ca fiind un partener de incredere intr-o colaborare pe termen lung .
More Information
- Nivel Experiență Calificat
- Experiență în total (nr. ani) 0-5